FP&A Customer Success Manager לחברת סטארט-אפ יציבה ומצליחה בת"א

הזדמנות להצטרף לחברה גלובלית, ותיקה וחדשנית עם מוצר מבוסס AI.
תפקיד רחב ומעניין בכפיפות ל- FP&A TL והשתלבות בצוות גלובלי.
משרדים בת"א – על קו רכבת, אווירה צעירה ודינמית, היברידיות של יומיים מהבית ותנאים טובים, כולל עמלות.

  • ניהול קשר שוטף עם לקוחות החברה ,בעיקר בחו"ל, והתנהלות מול בכירים.
  • ביצוע הדרכות ללקוחות החברה.
  • ניהול תקציבים, תזרים ותחזיות.
  • ביצוע ניתוחים פיננסיים והפקת תובנות לשיפור תהליכים, לרבות תקציב מול ביצוע, דוחות רווח והפסד ועוד.
  • רו"ח יוצא/ת 4 BIG או כלכלן/ית / FP&A – חובה!
    ניסיון של כ-3-8 שנים בתחום הכספים.
  • שליטה באנגלית ברמת שפת אם – חובה!
  • מיומנויות פרזנטציה טובות.
  • תודעת שירות גבוה ויכולת התנהלות מול בכירים.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית.
  • נכונות לגמישות בש"ע, לפי שעון חו"ל.

בהגשת מועמדות, הנך מסכים/ה לקבל מאיתנו מידע על משרות חדשות, נושאים בתחומי קריירה וכספים