
FP&A Customer Success Manager לחברת סטארט-אפ יציבה ומצליחה בת"א
- כללי
הזדמנות להצטרף לחברה גלובלית, ותיקה וחדשנית עם מוצר מבוסס AI.
תפקיד רחב ומעניין בכפיפות ל- FP&A TL והשתלבות בצוות גלובלי.
משרדים בת"א – על קו רכבת, אווירה צעירה ודינמית, היברידיות של יומיים מהבית ותנאים טובים, כולל עמלות.
- תיאור
- ניהול קשר שוטף עם לקוחות החברה ,בעיקר בחו"ל, והתנהלות מול בכירים.
- ביצוע הדרכות ללקוחות החברה.
- ניהול תקציבים, תזרים ותחזיות.
- ביצוע ניתוחים פיננסיים והפקת תובנות לשיפור תהליכים, לרבות תקציב מול ביצוע, דוחות רווח והפסד ועוד.
- דרישות
- רו"ח יוצא/ת 4 BIG או כלכלן/ית / FP&A – חובה!
ניסיון של כ-3-8 שנים בתחום הכספים. - שליטה באנגלית ברמת שפת אם – חובה!
- מיומנויות פרזנטציה טובות.
- תודעת שירות גבוה ויכולת התנהלות מול בכירים.
- יכולת עבודה בסביבה דינמית.
- נכונות לגמישות בש"ע, לפי שעון חו"ל.
- הגש מועמדות

בהגשת מועמדות, הנך מסכים/ה לקבל מאיתנו מידע על משרות חדשות, נושאים בתחומי קריירה וכספים