איך לשפר את הסיכוי בהגשת מועמדות למשרה!

קליר עומר, רו"ח

קליר עומר, רו"ח

20/01/19

מסלולי הקריירה שעושים רואי חשבון הינם מאוד מגוונים החל ממשרדי רואי חשבון שונים ומגוונים, אשכולות עם תחומי פעילות שונים ובהמשך הדרך חברות קטנות גדולות פרטיות וציבוריות ועוד.

ברוב המקרים חברה תרצה לגייס לשורותיה איש כספים שעבד בחברה שמאוד דומה לה. נניח סטארטאפ קטן ירצה לגייס רו"ח שעבד בסטארטאפ באותו סדר גודל באותו מצב במחזור החיים וכד'.

אבל מה לעשות שריבוי המסלולים השונים והשיקולים השונים מקשים על ההתאמה המשולמת מבלי להתייחס לפרמטרים ויכולות אישיות שכל רו"ח מביא עימו.

בנוסף, ישנם מקרים רבים שהחברה החליטה לקחת  מועמד שלא בדיוק מהתחום או עם הדרישות הספציפיות  בגלל שהרשים ביכולות ותכונות אחרות .

מה שאנו מנסים לומר זה שיתכן שגם אם עברתם מסלול שהוא לא בדיוק הCUP OF TEA   של דרישות המשרה שאתם חושקים בה, אתם כן יכולים להתקבל או לפחות לשפר את הסיכויים לכך.

בוא נשים רגע את הדברים על השולחן, אם תסתכלו מסביב כלומר תסתכלו על קולגות שלכם, אתם תראו לא מעט כאלו שנמצאים בתפקידים שהדרך שהובילה אליהם לא היתה בדיוק BY THE BOOK.

לדוגמא אתם תראו חשבים/מנהלי כספים בחברות הייטק שלא היו בכלל באשכול הייטק, או לחילופין תראה מנהלי כספים בסטארטאפים שבכלל לא היתה להם נגיעה לחברות מסוג זה.

אני רוצה לומר שהכל אפשרי ולא הכל אבוד. אני מכיר אישית לא מעט מנהלי כספים שמכהנים היום בתחום לא עסקו בו בעבר.

אז מה אפשר לעשות כדי לשפר את הסיכויים שלכם בצורה מהירה?

אם נעשה אנלוגיה לעולם של תוכן, אז הכותרת הראשית היא מה שתמשוך אתכם לקרוא את המאמר..

בעולם של גיוס וכוח אדם, קיים הרצון הבסיסי למצוא מועמד שמתאים כמה שיותר לדרישות התפקיד, ולכן המכתב המקדים יכול לעזור למגייס, לHR  או למנהל כספים לראות תמונת מצב אחרת מהרושם שהיה מקבל בסקירת קורות החיים שלכם.

 

אז מה עושים ?

ללמוד טוב את דרישות המשרה ומכך לנסות ולהבין כמה שיותר את אופי פעילות החברה, השפעתה על מחלקת הכספים ואיך ההבנה הזו יכולה להשתלב עם הניסיון והכלים שאתם מביאים איתכם ולהדגיש זאת במכתב המקדים שלך!

יחד עם זאת, תמיד יש לזכור שהמכתב המקדים צריך להיות קצר תמציתי אפילו בנקודות כדי שיהיה קל לקריאה!

לדוגמא אם אתה מתראיין לסטאטראפ קטן בינוני בצמיחה ואתה בכלל מגיע מחברה גדולה מאותה תעשייה או מתעשייה דומה תוכל להדגיש את ההבנה של התהליכים של ארגון גדול ואת היכולות שלך להטמיע זאת בתהליך הצמיחה של סטארטאפ צעיר.

 

אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולהגיש קורות חיים למשרות הרלוונטיות וכן לרשום במקום המיועד כמה מילים למה אתם מתאימים למשרה.

בפוסטים הבאים נדבר על דרכים ושיטות נוספות כדי להגיע למשרות שהן לא בדיוק במסלול הטבעי שלכם!

בהצלחה וסגירת שנתי קלילה!

אהבת פרגן בלייק 🙂

שתף לחברים 🙂

Facebook
LinkedIn
Email
WhatsApp

מחפש עבודה? 
שלח לנו קורות חיים.